• 010-82115891
  • bjhyw@263.net
  • 021-31200158
  • shkehu@263.net

美国翻译公司

华译网纽约中文翻译公司服务介绍

华译网纽约中文翻译公司为纽约华人和留学人员提供国际学术会议英文论文翻译、校对、润色、修改编辑服务、论文摘要。翻译中英文毕业论文、学位论文、学术论文、公司专业文档、会议资料、技术说明书、结婚证书等法律商务文件。

同时我们为纽约外国朋友提供各类文件资料翻译和各类涉及中文的口语翻译服务。

我们的翻译队伍既有在纽约的专业翻译也有来自中国大陆和全世界各个城市和地区的中文专业翻译人员。

我们的文件翻译任务都是在全世界范围内统一调配的,网络条件下文件翻译可以实现远程工作,效率极大提高。

鉴于交通和住宿费用比较高,我们的口译人才一般都是从当地选派,我们在纽约有几十名资深中文口语翻译。

卡特彼勒铁路设备技术说明书翻译样稿

ON-TRACK EQUIPMENT
铁路设备

NMC Railway System’s versatile and specialized on-track equipment is built to handle the rigorous demands of any railroad maintenance project.
NMC铁路系统公司多功能专用铁路设备能够满足任何铁路养护工程严谨的要求。

On-track equipment options allow operators to approach transport and maintenance projects safely from an on-track position. Our on-track equipment line is built from proven Cat equipment and features industry-leading technology.
由于我公司提供了众多可供选择的铁路设备,因而作业者就能以安全的铁路作业方式来开展运输和养护项目。我公司的铁路设备产品线是在历经考验的卡特彼勒设备中融入业内领先技术而形成的。

NMC CMCD 312E Magnetic Crane
NMC CMCD 312E磁力起重机

The NMC CMCD 312E Magnetic Crane was designed specifically for railroad material handling maintenance and transport projects. This machine combines agility and strength to tackle the most demanding material handling jobs with a variety of attachment options.
NMC CMCD 312E磁力起重机是专为需要搬运铁路物料的养护与运输项目而设计的。这种机器既灵活敏捷、又坚固牢靠,能够搭配众多的附属装置来完成最苛刻的物料搬运工作。
Ideal for jobs that require both on-track accessibility and transport, the magnetic crane is highly maneuverable and effectively couples with a rail maintenance scrap cart. This allows operators to safely handle and transport material on-track.
对于既需要铁路通行能力、也需要运输能力的工作来说,磁力起重机是最理想的工具,它操纵起来十分方便,还配备了废料小车,更增强了使用效果,让操作人员能够在铁路上安全地装卸和运送物料。

如需要了解更多信息请点击这里:纽约中文翻译服务信息



处理 SSI 文件时出错